تابلوسازی اندیشه| تابلو چلنیوم| تابلوسازی تهران| حروف همكاری| كامپوزیت ترمو - چرا دیجی كالا در فروش فوق العاده است
x

تابلوسازی اندیشه| تابلو چلنیوم| تابلوسازی تهران| حروف همكاری| كامپوزیت ترمو

تابلو چلنیوم,چلنیوم,تابلوسازی اندیشه,فروش اس ام دی گارانتی دار و ...

09120280655-02133744264 andisheh@yahoo.com

محصولات پرفروش ما

نام محصول

تابلو چلنیوم معمولی

حروف برجسته چلنیوم تشكیل شده از:-طلق رویه پلكسی-لبه چلنیوم از فلز آلومینیوم آنودایز-نور اس ام دی-پی وی سی

نام محصول

تابلو حروف پلكسی

لبه ای نو ع حروف از پلكسی تشكیل شده.

نام محصول

تابلو حروف استیل

حروف از جنس فلز استیل.

نام محصول

تابلو حروف برجسته تركیبی

از تركیب چند نوع تابلو پدید می آید.

  • فروشگاه

    مجهز به فروشگاه

    ادامه
  • سرویس كار

    ارسال سرویس كار مجرب در محل

    ادامه
  • ارسال سفارش سریع

    ارسال سفارش كارفرما در كمترین زمان روزكاری

    ادامه
  • گارانتی

    عقد قرارداد و گارانتی محصول كارفرما

    ادامه

سلام خدمت دوستان عزیز و علاقمند به وب و درامد اینترنتی چرا دیجی كالا در فروش فوق العاده است

فكر میكنید رتبه(از نظر بازدید الكسا) اینترنتی دیجی كالا بین سایت های ایرانی چنده

امروز چهارده فروردین هزار و سیصدو نود و چهار 14/1/1394 رتبه(7)رو داره و جهانی(714) كه فوق العاده است .


دیجی کالا | بررسی، انتخاب و خرید آنلاین

در سایت ها مخلف میگشتم تا چشمم به خبری افتاد محتوای خبر اشاره ایی بود به صحبت های آقای سعید محمدی یکی از بنیانگذران فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا که در دوازدهمین همایش مدیریت کسب و کار های هوشمند در سازمان مدیریت صنعتی٬ گزارش عملکرد و اطلاعات مربوط به فروش دیجی‌کالا را برای اولین بار اعلام کرده است.

او گفته است که در حال حاضر تعداد فروش روزانه دیجی کالا روزانه ۲۰۰۰ سفارش است با متوسط ۶۰۰هزار تومان. با یک ضرب ساده، به عدد فروش (درآمد ناخالص) ۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان در روز می رسیم. ( بله، اشتباه نمی کنید: یک ۱۲ با ۸ تا ۰!)

این سایت فروش اینترنتی کالاهای دیجیتالی که در سال ۱۳۸۵ یک استارتاپ با ۵ نیرو بوده است، در حال حاضر بیش از ۲۰۰ نفر پرسنل دارد. در ماه های ابتدایی کار، این سایت، قطعات کامپیوتر و تعداد محدودی پرینتر را عرضه می کرد. در سال های اخیر با افزایش میزان نفوذ اینترنت در مردم، و جلب تدریجی اعتماد مردم به بانکداری اینترنتی و سپس خرید از اینترنت، فضا برای گسترش فعالیت چنین سایت هایی بازتر شد.


 

رموز موفقیت دیجی‌کالا در سایت های فروش كالای اینترنتی:

 

یکی از مهمترین رازهای موفقیت دیجی‌کالا از لحاظ فنی، ۲ ویژگی مهم «مقایسه» و «نظرات کاربران» است. به اعتقاد من، به عنوان یک کاربر، و هم به عنوان کسی که در این حوزه چندین سال فعالیت حرفه ایی می کند، این دو ویژگی، برگ های برنده ی دیجی کالا در برابر دیگر رقبانش بوده و هستند.

اگر چه این دو ویژگی تنها مزایای این سایت نیستند و توسط دیجی کالا هم ابداع نشده اند اما پیاده سازی درست آن، توانسته است، این سایت را به عنوان اولین و موثقترین مرجع خرید اجناس الکترونیکی  (بخصوص گوشی های همراه) برای من و بسیاری دیگر از  دوستان، آشنایان و همکاران مان تبدیل کند.

چندی پیش، ( به نظر می رسد پس از جذب سرمایه ایی کلان) این کسب و کار اینترنتی، پوست انداخت. هم در معنای و اقعی کلمه، یعنی ظاهر و رابط کاربری اش مدرنتر و زیباتر شد و هم تعدد و تنوع اجناس و کالاهای ارائه شده را بالا برد. حالا شما می توانید ریش تراش و یا بیگودی هم از دیجی کالا بخرید.

 

درس مهم: استمرار، پشتکار و تلاش روزانه برای بهتر شدن

به نظر من، استارتاپی ها باید دیجی‌کالا را زیر نظر داشته باشند. مسیری که این کسب و کار (نوپا در سال ۱۳۸۵) تا امروز طی کرده است، راه آسانی نبوده است. مشکلات متعددی فنی به دلیل نبود زیرساخت های مناسب فناوری اطلاعات در کشور، مسائل و معضلات ناشی از عدم وجود قوانین مشخص و روشن درباره اینترنت، و تجارت الکترونیکی، گریبانگیر هر کسب و کاری در این حوزه بوده و هست.

آنچه مهم است، پایداری بنیانگذاران و گردانندگان یک کسب و کار اینترنتی، و ناامید نشدن از اتفاقات و ناملایمات، و ادامه کار است.

به راستی، این موفقیت، یک شبه روی نداده است.  به قول بیز استون، از بنیانگذاران تویتر: « گذر زمان، پشتکار و ۱۰ سال تلاش، به تدریج شما را به صورت یک موفقیت یک شبه جلوه می دهد! »

 

اعتماد، اعتماد، اعتماد:

 

شاید یکی از دلایل مهم دیگر در موفقیت دیجی‌کالا بخصوص  در بخش تلفن های همراه، بازار کاذب و غیرقابل اعتمادی است که به دلیل عدم صداقت، کلاهبرداری های مختلف، تبلیغات گمراه کننده و عدم دانش کافی فروشندگان خرده فروش در میان مردم بوجود آمده است.

خیلی ها، ترجیح می دهند، به جای اینکه چند روز وقتشان را صرف رفتن از این مغازه به آن مغازه، و شنیدن حرف های ضد و نقیض کنند، در خانه خود پشت کامپیوترشان بنشینند و با آرامش و بدون دغدغه، کالای مورد علاقه شان را بررسی، مقایسه و
سپس خریداری کنند.

با وجود تنوع بسیار در انواع کالاهای مصرفی الکترونیکی بخصوص موبایل ها، سرعت بالای ورود مدل های جدید به بازار، رقابت شدید میان تولید کنندگان، بالا و پایین رفتن قیمت ها، بازی های روانشناختی تولید کنندگان با قیمت گذاری های مختلف، انتخاب و خریدن  بهترین گوشی ممکن به نسبت بودجه مورد نظر را به کاری پر از استرس تبدیل کرده است.


کاری که دیجی کالا کرده است، کاهش این استرس، از طریق ارائه طیف وسیعی از اطلاعات مختلف درباره کالاها، به شکل متن و تصویر و فیلم، و همچنین نترسیدن از به اشتراک گذاری تجربه خرید کاربرانش است.

 

عدم وجود رقیب خارجی:

 

وقتی این آمار فروش را برای بار اول دیدم، فورا به این فکر افتادم که غول های فروش اینترنتی مانند آمازون ممکن است چقدر در روز فروش داشته باشند؟!

جالب است بدانید آمازون در سال ۲۰۱۲ هر ثانیه بیش از ۳۰۰ آیتم می فروخته است.

درآمد (فروش) سالانه آمازون، در سال ۲۰۱۳ چیزی نزدیک به ۷۵ میلیارد دلار بوده است که پیش بینی می شود در سال ۲۰۱۴ به ۱۰۰ میلیارد دلار برسد.

مساله تحریم بانکی و مالی کشور، تهدیدی است که توسط کسب و کارهایی مانند دیجی‌کالا به فرصت های طلایی تبدیل شده است. به دلیل وجود تحریم ها، کمپانی های بزرگ و چند ملیتی مانند Amazon.com و eBay.com نمی توانند در ایران فعالیتی مانند کشورهای دیگر داشته باشند.

ورود Amazon به هر کشور جدیدی، قلب صاحبان کسب وکارهای محلی آن کشور را پایین می ریزد. مناطق قابل دسترسی این غول تجارت الکترونیکی بسیار وسیع شده است. دوستان من در منطقه خودگردان کردستان عراق کوچکترین چیزهایی که در بازار پیدا نمی شود یا گران به نظر می رسد را از آمازون می خرند که اغلب با احتساب هزینه های ارسال هم ارزانتر از بازار محلی به دستشان می رسد.

 

برهم زدن بازارها (Disruption) :

 

دیجی‌کالا توانسته است بازارهای سنتی کسب و کارها را بر هم بزند. حالا دیگر هیچ شرکت یا مغازه فروش محصولات الکترونیکی از گزند دیجی‌کالا در امان نیست و آن چیزی که روزی دست کم‌اش می گرفتند به تهدیدی جدی تبدیل شده است. قطعا به دلیل الکترونیکی بودن، عدم وابستگی به زمان و مکان خاص و دلایل بسیار دیگر، هزینه های اداره و نگه داری دیجی‌کالا به نسبت شرکت ها یا مغازه هایی در آن سطحِ از فروش، بسیار پایین‌تر است.

دیجی‌کالا به کل کشور دسترسی دارد حالی که برای یک کسب و کار محلی، این کار امکان پذیر نیست.


نمونه جهانی این نوع
برهم زدن بازارهای سنتی، آمازون است. فروشگاه های زنجیره ای بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی در آمریکا این سایت را که در سال ۱۹۹۵ لانچ شد، خیلی جدی نگرفتند اما آمازون در عرض ۲ سال آنقدر پیشرفت کرد که وارد بورس شد.

 

پیام و اثرگذاری انتشار این خبر:

 

یکی از مهمترین نتایج حاصل از انتشار چنین آمار جالبی این است که توجه بسیاری از جوانان به مزایا و فرصت های بازار فناوری اطلاعات جلب می شود. اما، مهمتر از آن این است که سرمایه ها را به سمت این حوزه هدایت خواهد کرد.

به قول وزیر اقتصاد آقای دکتر طیب نیا درهمایش بهبود فضای کسب و کار ایران، یکی از مشکلات اقتصادی کشور این است که سرمایه ها در خاک و دیوار اسیر شده اند. حال، با شنیدن چنین آماری، سرمایه گذاران بخش مسکن و انبوه سازی، به فکر فرو خواهند رفت.

 

کسب و کارهای مشابه در چه حال هستند؟

 

تعداد فروشگاه های اینترنتی در ایران کم نیستند اما برخی از آن ها، توانسته اند اسم و رسم بزرگتری به هم بزنند. از جمله مشهورترین آن ها، غیر از دیجی‌کالا، می توان به چاره، فینال، ورچین، زنبیل، تهران‌کالا و … اشاره کرد.

شاید هیچ کدام از این فروشگاه ها، که هر کدام سیاست های متفاوتی در کارشان در پیش گرفته اند نتوانسته جایگاه دیجی کالا را در ذهن کاربران ایرانی بدست آورند.

در مقایسه ی دیجی کالا با فروشگاه های همه‌چیز فروش مانند چاره و فینال که از نظر تنوع محصولات و پشتیبانی، استانداردهای بالایی را رعایت می کنند، می توان ۳ تا از مزیت های رقابتی مهم دیجی کالا را به شرح زیر نام برد:

 

1. تمرکز بر بازار مشخص کالاهای الکترونیکی

2. ارائه گارانتی اختصاصی خود

3. رابط کاربری جذابتر و  تلاش مداوم برای بهتر کردن

 

تمرکز دیجی کالا از ابتدای شروع به کار، بر این بازار Niche به آن کمک کرد تا هزینه های عملیاتی و همچنین دردسرهای تامین، انبار، نگه داری و ارسال کالاهای حساس را نداشته باشد. دیجی کالا توانسته است کاری کند که در مدت زمان کوتاهی، محصولاتی که در جهان فروششان شروع می شود را با قیمتهای رقابتی عرضه کند.

 

آینده دیجی‌کالا:

 

دیجی کالا که اکنون در مسیر رشد پرشتاب قرار گرفته است می خواهد تا پایان سال ۱۳۹۳ بیش از ۵۰۰ نفر نیروی جدید را در این شرکت استخدام کند. امیدوارم این سرعتِ پرشتاب، روح صمیمی، چابک و منعطف دیجی کالا را تضعیف نکند و بتواند بیش از پیش اعتماد مشتریان را به خود جلب کند. همچنین امیدواریم اخبار موفقیت های دیگر کسب و کارهای اینترنتی را بیشتر بشنویم. موفقیت دیجی‌کالا، و امثال آن، می تواند بر موفقیت و موقعیت فضای کسب و کارهای اینترنتی در کشور تاثیر بسزایی داشته باشد.

نظر شما چیه؟؟؟؟؟نظر فراموش نشه

محصول پیشنهادی ویژه اماكن اداری و شركت ها

تابلو استیل طلایی

تابلو استیل

استیل یك آلیاژ دوست داشتنی است و در ساخت تابلو های مدرن استفاده می كند این نوع حروف عمر طولانی تری نسبت به تابلوهای دیگر دارد.جلوه ای بسیاز جذاب و غیر قابل چشم پوشی دارد.این نوع تابلو هم بدون نور و هم با بك لایت ساخته میشود،بوسیله لیزر برش خورده وكارشناس مجرب حروف سازی آن را خلق می كند

ویژگی های تابلو:

  • استیل نگیر
  • نقره ای و طلایی
  • رویه قطر 1 میل
  • كیفیت بالا.تضمین درخشندگی بلند مدت

تازه ترین محصولات

نام محصول

فروشگاه بزرگ شهروند

تابلو :مجموعه فروشگاه شهروند
نام محصول

مجموعه فروشگاه قائم

تابلو :چلنیوم جواهر+پوینت لایت
نام محصول

مجموعه چلوكبابی سعادت

تابلو:چلنیوم،بكگراند چوب ترمو
نام محصول

مجموعه شركت پلیمر یاس

تابلو:چلنیوم با قطر قلم 40
نام محصول

مجموعه خانوادگی فرهزاد

تابلو:چلنیوم جواهر رولایه
نام محصول

مجموعه رستوران پاسارگاد

تابلو:پوینت لایت
نام محصول

مجموعه رستوران ناپل

تابلو :چلنیوم باكس
نام محصول

شهرداری تهران منطقه 5

تابلو :چلنیوم و كامپوزیت

محصول پیشنهادی ویژه ،مخصوص استفاده در نمای بیرونی و محیط های بسته

نام محصول

تابلو حروف پلاستیك

طلق پلكسی تمام این حروف را تشكیل می دهد،انعطاف پذیر مقاوم تر از شیشه، ، محافظ اشعه ماورا بنفش و سبک كه جذابیتی فوق العاده دارد از كنار(ساید)پلكسی گلاس جلوه ای با نور یكنواخت و بعدی همرا با نور داراست و بویسله دستگاه خم حالت داده می شود.

ویژگی های این محصول:

  • مقاومت بسیار بالا
  • انتقال دهنده نور با شفافیت بالا
  • عدم تغیییر رنگ در مقابل نور آفتاب
  • جایگزین نشکن شیشه

تماس با ما

ما با اندیشه زیباترین ها را می سازیم "شركت تبلیغاتی اندیشه".

  • تلفن: 021-33744264

  • موبایل: 09120280655

  • فکس: 021-33744264

  • ایمیل: andisheh@yahoo.com

  • آدرس پستی: ایران - تهران - میدان شهید غیبی-خ شهید قدمی-پلاك 337، کوچه مهربانی، پلاک شهید قدمی، 337